Verjaardag vieren van Linou in de bus

11 augustus 2016 - Samosir, Indonesië

Hello

Vandaag is Linou haar verjaardag. Helaas stond er vandaag een reisdag gepland dus we zullen een uur of 8 Moeten rijden. De rit is van bukit lawang naar het toba meer. Op de kaart lijkt het niet zo ver maar de wegen zijn op sommige stukken zo slecht dat het niet zo vlug zal gaan. Gelukkig is de rit de moeite waard en ondertussen wat muziek luisteren of puzzelen is een goed tijdverdrijf. We starten de rit met nog een ander Nederlands meisje en halverwege de rit komen er nog 3 mensen bij. Er is onderweg van alles te zien maar onze chauffeur heeft haast denken we dus stoppen voor een foto doet hij helaas niet. De uren gaan voorbij en op een gegeven moment weet je niet meer hoe je moet gaan zitten,linkerbil,rechterbil maar dan zien we opeens het mooie inmens grote tobameer. Vanuit de bergen is het zeker nog 1,5 uur naar beneden rijden. Het is prachtig!!! Als we beneden aankomen moeten we nog 45 minuten wachten op de Ferry die ons naar samosir brengt , zo heet het eiland wat midden in het meer ligt. Wij verblijven in het plaatsje tuk tuk. Eenmaal aangekomen in het guesthouse worden we naar de kamer gebracht. Het is een verbouwd batak huis en ziet er netjes uit. We moeten door een klein kabouter deurtje naar binnen maar van binnen is het hoog en ruim. Toen we gegeten hadden dachten we lekker appeltaart met ijs te nemen omdat we natuurlijk iets te vieren hadden maar helaas hadden ze dat niet.....dus dan maar een milkshake!!!! Linou proost op jou gezondheid lieve schat!!!!!!

1. Liesbeth:
    13 augustus 2016
    Moet wel een lange reis zijn geweest,maar wel mooi.meer moet ook de moeite waard zijn groetjesen xxxx voor allemaal.
  2. Peet en Toos Boumans:
    13 augustus 2016
    Hallo,Allemaal, Linou Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, dat is even
    iets anders om je verjaardag te vieren in zo'n mooie vakantie.
    Een prachtige reis , wij genieten er van om het te lezen wat jullie allemaal meemaken.
    en zien.
    groetjes , veel plezier he Peet en Toos.