Fietsen op samosir

12 augustus 2016 - Samosir, Indonesië

Selamat pagi

We hebben vandaag fietsen gehuurd om zo een deel van het eiland te kunnen verkennen. Het is best heuvelachtig maar we zien wel. Vol goede moed beginnen we en na een half uur heeft Juma het gehad. Hij fiets terug maar Linou en ik vinden het leuk en onze inspanning word beloond. We komen bij een heel mooi Panorama uitzicht en na wat slokken water en wat foto's fietsen we verder. We gaan even kijken bij de stone chairs en zien ook nog een paar schoolklassen oefenen voor de mars op 17 augustus (indipendence day). Na 2,5 uur besluiten we weer om te draaien want we moeten ook nog terug. toen we vanochtend weg fietste zagen we al een bordje van een Duitse bakker......dus iets lekkers hebben we nu wel verdiend! Na in het hotel gelunched te hebben nemen we de cake als toetje. Heerlijk jammie!!!!! Nu gaan we even uitrusten van onze  Tour du samosir.

Sportieve groetjes van ons

1. Jan en nel:
    Hoi,
    Ja idd heel erg sportief zijn jullie.
    Maar wat een avonturen beleven jullie en dat alles in die warmte.
    Het is tot hier te voelen,haha.
    Ga lekker door met genieten en nog veel plezier.
    Groetjes........
  2. Jeanne Koevoets:
    13 augustus 2016
    Linou, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En jullie zijn idd wel heel sportief bezig en zien ook veel mooie dingen. Nog heel veel plezier verder met zijn drietjes. Groetjes
  3. Ria:
    13 augustus 2016
    Wat een bikkels zijn jullie toch !!!
  4. Peet en Toos Boumans:
    17 augustus 2016
    Hallo Luitjes, maken jullie het nog steeds goed,
    genieten jullie nog van het mooie land, want ik hoor niets meer.
    veel plezier.

groetjes en liefs van Peet en Toos.