Monkeybeach

23 augustus 2016 - Batu Feringgi, Maleisië

Hallo allemaal

Vandaag met de boot naar monkeybeach. Het zal een half uurtje varen zijn vanaf batu ferrenghi. Na een 20 minuten zijn we het wachten beu. We hadden met iemand afgesproken die er nog niet is dus we spreken iemand anders aan met de vraag of die hem kent. Hij pakt zijn telefoon en gaat aan het bellen. De schipper is onderweg zegt hij. Uiteindelijk komt er een jongen aangelopen en mogen met hem mee. Hij vaart lekker door en we stuiteren over het water. Onderweg nog een tropisch buitje maar dat mag de pret niet drukken. Het ziet er leuk uit op monkeybeach ze hebben allemaal schommels tussen de bomen en grote picknick tafels. We bestellen een bbq set en na een half uur is het klaar. Saté,vis,garnalen,spareribs het is ontzettend lekker allemaal. We hebben gelukkig niet zoveel overlast van de apen want er zijn er niet zoveel. Na een paar uur varen we weer terug. Deze avond gaan we bij moras thuis eten. We hebben een mooie taart gekocht en nog wat fruit als dessert. Eenmaal aangekomen bij moras mogen we op het kleed gaan zitten en gaan eten. Ze heeft heerlijke nasi met ansjovis en Singapore noodles. Hmmmm wat is het lekker. We hebben een erg gezellige avond en ontmoeten ook hun kinderen en kleinkinderen. Nu moeten we weer inpakken want morgen vliegen we naar Kuala lumpur.

1. Lennie:
    25 augustus 2016
    Wat geweldig toch dat jullie de lokale bevolking zo ontmoet hebben tijdens jullie prachtige reis.
    Ik snap dat het moeilijk is om zo'n mooi land weer achter te moeten laten, maar we zijn ook blij dat jullie straks Rosmalen weer op komen vrolijken :)
    Tot gauw xxx