Georgetown

21 augustus 2016 - Georgetown, Maleisië

hi everybody

Vandaag een luier dag. Hebben vanochtend even op het strand gelegen en s'middags bij het zwembad. We hadden van het Australische stel gehoord dat je in georgetown ook een leuk eetstraatje hebt dus daar gaan we heen. We vertrekken op tijd zodat we het ook nog voor het donker word goed kunnen zien. Het is een straatje waar ook een paar hippe koffie tenten zitten. Daar hebben we wel zin in dus gaan lekker ergens zitten. We raken aan de praat met een paar jongeren die daar ook zitten en hebben een gezellig gesprek. Inmiddels komen er allerlei karretjes voor de dag en begint het schemerig te worden. Het stelde niet zoveel voor dan wij dachten dus besluiten ergens anders gaan te eten. Er schijnt in georgetown ook een foodcourt te zitten met live muziek....gelukkig maar 8 minuten lopen daar vandaan dus dat doen we. Deze foodcourt is een stuk groter dan in batu ferrenghi en ze hebben er van alles van maag soep tot kikkers in een kleipot. We besluiten niks geks te nemen maar gewoon iets lekkers. Het eten is lekker en de vis is vers. Er komt een stel uit Vlijmen bij ons zitten die we in batu ferrenghi ook gezien hebben. We eten en kletsen heel wat af en de live muziek zingt lekker verder. Inmiddels is het al bijna 00.00 uur dus tijd om te gaan. We nemen een taxi terug naar het appartement.