Van samosir naar medan

15 augustus 2016

hello

Vandaag weer tijd om samosir te verlaten en naar de hoofdstad medan te reizen om 1 overnachting te doen en morgen weer te gaan vliegen. We hebben een leuke chauffeur en hij heeft zijn vriendin ook bij. Het zal ongeveer 5 uur rijden zijn en we krijgen lekkere pisang goreng (gebakken banaan). We hebben nog geen slaapplaats voor vanavond en vragen de chauffeur om ons naar een hotel te brengen dicht bij de luchthaven. We wisten al dat er niet veel hotels rond de luchthaven liggen en vanuit de stad medan is het vaak nog 1,5 a 2 uur rijden naar het vliegveld. Uiteindelijk komen er nog 2 locals bij en onderweg eten we nog wat. Uiteindelijk stopt hij bij een hotel wat een 15 minuten van het vliegveld af ligt (het enigste hotel in de buurt). Gelukkig is er voor ons een plek en hebben we ook ontbijt en gratis shuttle naar de luchthaven erbij. WoW wat een luxe! Het hotel is prachtig van binnen en de kamers ook. We besluiten die avond vroeg gaan te slapen want om 6 uur moeten we klaarstaan om naar de luchthaven te gaan.