Dag 4 van de reis door flores

4 augustus 2015 - Maumere, Indonesië

Zooo wat was het vroeg! Om 4 uur vertrokken we naar mount kelimutu. We zijn zo vroeg opgestaan om de zonsopkomst te bekijken en na een hele klim en het ijs en ijskoud te hebben gekregen hebben we het geluk dat het helder is! Wow adembenemend een unieke ervaring! Toen het licht werd zagen we de bijzondere 3 gekleurde meren die door de sulfur alle 3 een andere kleur hebben. De tocht naar beneden was ook mooi. Muisstil en je hoorde allerlei verschillende vogels fluiten. Daarna terug naar het guesthouse voor een heerlijk ontbijt van pannenkoeken met vers fruit. Een paar uur later kwamen we bij een bounty strand paga beach genaamd. Even een lekkere duik genomen en heerlijk gelunchd op het strand. In maumere aangekomen en s'avonds naar de nightmarket geweest waar we overheerlijke sate hebben gegeten tussen de locals.

1. Melanie:
    6 augustus 2015
    Wauw wat een mooie verhalen. Na onze vakantie heerlijk bij gelezen. Hoop dat jullie een goede vlucht naar Bali hebben gehad. Geniet nog maar van al het moois wat jullie zien en ervaren. Ik lees graag mee
  2. Jeanne Koevoets:
    6 augustus 2015
    Leuk om al jullie ervaringen te kunnen lezen. En er komt nog het nodige bij, want jullie hebben nog ruim 1 week te gaan! Nog heel veel plezier en moois toegewenst. Gr. Jeanne