Batu ferrenghi

17 augustus 2016 - Batu Feringgi, Maleisië

hallo

Wat is het heerlijk hier. Gisteravond nog lekker wezen eten bij een foodcourt. We kunnen allemaal zelf bestellen wat we lekker vinden. Je besteld wat je wil bij het kraampje en geeft je tafel nummer door,als het klaar is komen ze het brengen en reken je af. Er is van alles Chinees,maleis,Indiaas,Italiaans,Turks,westers noem maar op.  Deze dag gaan we lekker zwemmen. Het appartement is privé verhuur dus heel veel toeristen zijn er niet en dat is wel lekker. Later gaan we ook nog even kijken op het strand. Het is een mooi strand en ook lekker rustig. Het water is gewoon lauw dus Linou gaat er zelfs in. Juma kijkt nog een leuke film en in de avond kijken we nog wat rond bij de marktkraampjes die we onderweg naar het foodcourt tegen komen.

Liefs van ons

1. Liesbeth:
    18 augustus 2016
    Zijn leuke dingen die jullie meemaken overal en er is zo te horen ook lekker eten. Je hoeft niet altijd veel te plannen om het leuk te hebben. Maakt toch van alles mee.vele groetjes xxxx
  2. Lennie:
    18 augustus 2016
    Droomreis zou ik zeggen <3
  3. Tilly:
    19 augustus 2016
    Hallo vakantiegangers,
    jullie hebben heel wat beleeft in deze perIode, om lang na te genieten als je thuis bent, maar dat duurt nog even.
    De foto's zijn mooi die ik gezien heb.
    De groetjes aan iedereen.