Kuala lumpur

24 augustus 2016 - Sepang, Maleisië

goodmorning

Vanochtend vroeg uit bed om naar Kuala lumpur te vliegen. We hebben een hotel dicht bij het vliegveld dus we zijn er zo. Linou en ik besluiten vandaag nog naar het centrum van Kuala lumpur te gaan. We hebben een leuke dag en kopen nog een paar leuke dingen. S'avonds eten we nog wat met zijn drietjes op onze laatste avond hier. Als we terug kijken hebben we weer een top vakantie gehad waarin we veel verschillende dingen hebben beleefd. Het was geweldig om dat  allemaal mee te mogen maken en net zoals vorig jaar willen we nog niet naar huis. Leuk dat jullie ons wilden volgen.

Tot snel en hopelijk volgend jaar weer!!!!

Liefs kusjes en knuffels van ons

1. Jan en nel:
    25 augustus 2016
    Heel fijn dat jullie weer zo genoten hebben van deze vakantie.
    Wij willen jullie bedanken voor de mooie verhalen zodat wij ook mee konden genieten van jullie belevenissen.
    Goeie reis naar huis .
    Groetjes Jan en Nel
  2. Lennie:
    25 augustus 2016
    Goede reis terug xxxx En kom maar gauw keertje eten en alle mooie foto's laten zien.
  3. Liesbeth:
    Het is een mooie reis geweest ,veel gezien en gedaan.goede reis terug . Groetjesxxxxx
  4. Melanie:
    25 augustus 2016
    Na onze vakantie heerlijk mogen genieten van jullie verhalen. Dank dat wij op deze manier met jullie mee mochten.