Nog een dagje fietsen

14 augustus 2016 - Samosir, Indonesië

hoi hoi

Vandaag maar weer een dagje fietsen. Deze keer gaan we de andere kant op en op zoek naar het graf van de koning. Na een kilometer of 5 gefietst te hebben komen we in tomok een dorpje waar het stikt van de winkeltjes. Na wat rondgekeken te hebben en met veel mensen op de foto geweest te zijn komen we ineens uit bij het graf van de koning. Linou gaat kijken en ik pas even op de fietsen. Het was klein maar erg mooi vertelde ze. Na nog wat gegeten te hebben in het dorp fietsen we weer terug. Juma wilde vanochtend niet mee maar het Duitse stel vroeg of Juma mee ging en dat was natuurlijk veel leuker. We spreken af vanavond met zijn zessen uit eten te gaan om de gezellige dagen af te sluiten. We willen vanavond graag ergens anders gaan eten en we kiezen een restaurant dat aanbevolen word door de lonely planet. We hebben een uur gelopen maar dan heb je wel wat. Het eten was voortreffelijk lekker. De terug weg was stukken korter want er was een binnendoor weggetje. Na afscheid genomen te hebben is het alweer bedtijd.

Bye bye

1. Lennie:
    18 augustus 2016
    Jullie dagen daar vliegen voorbij volgens mij.....Geniet nog. Ik ben helemaal niet jaloers hahahaha!!!